دور جدید تغییرات در« Dubai Mall»

دور جدید تغییرات در« Dubai Mall»
دور جدید تغییرات در« Dubai Mall»

 

اگر قصد رفتن به«Dubai Mall»را دارید، ممکن است لازم باشد یک نقطه ملاقات جدید برای دیدن عزیزان خود پیدا کنید چون شرایط یکی از شلوغ‌ترین نقاط حمل و نقل در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان اکنون تغییر کرده است.

یکی از اصلی‌ترین پایانه‌ها حمل و نقل تغییر کرده و بنابراین اگر شما یکی از افرادی هستید که دوست دارید پیاده روی طولانی تا مترو داشته باشید، اکنون باید مکان دیگری را در ذهن داشته باشید!

این نقطه جدید به این معنی است که برای رسیدن به بقیه«Dubai Mall »، باید پیاده‌روی کنید.این تغییر از طریق حساب اینستاگرام مرکز خرید در بخش استوری اعلام و از 12 آگوست اعمال شد.در اوایل سال جاری، «Dubai Mall»پس از اعلامیه‌ای در دسامبر 2023، برای اولین بار هزینه پارکینگ را اطلاع‌رسانی کرد. پارکینگ هوشمند از تشخیص پلاک خودرو برای کسر هزینه‌ها استفاده می‌کند. بر این اساس، 4 ساعت اول حضور در پارکینگ رایگان است و پس از آن هزینه‌هایی برای رانندگان شکل می‌گیرد. Zabeel، جایی که خریداران اکنون باید تاکسی بگیرند و Fountain Views در حال حاضر هزینه‌ای برای پارکینگ دریافت نمی‌کنند. همچنین اخیراً یک اتوبوس جدید توریستی از «Dubai Mall»نقطه شروع همه سفرهای توریستی شده است.«Dubai Mall»یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا در جهان است و با اعلام برنامه‌هایی برای توسعه 1.5 میلیارد درهمی در ماه ژوئن، گستردگی بیش‌تری می‌یابد. همچنین 240 گزینه جدید خرده فروشی و غذاخوری لوکس به این مرکز خرید عظیم اضافه می‌شود.

 

 

 

 «Dubai Mall » که در حال حاضر 1.2 میلیون متر مربع مساحت دارد، دومین مرکز خرید بزرگ جهان از نظر مساحت است. در سال 2023، این مرکز خرید، تخصصی‌ترین مکان خرده‌فروشی‌ در جهان بود زیرا بیش از 105 میلیون بازدیدکننده داشت.

 

منبع:Gulfnews.com

تگها : مراکز خرید , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , خرید , دبی مال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان