گفت‌وگو با Dave Wheeler مدیر اجرایی برند New Balance

گفت‌وگو با Dave Wheeler مدیر اجرایی برند New Balance
گفت‌وگو با Dave Wheeler  مدیر اجرایی برند New Balance

 

نوآوری هسته اصلی کار ماست

 New‌‌Balance پس از شروع فعالیت در خاورمیانه و شمال آفریقا در سال 2019 یکی از سریع‌ترین برندهای ورزشی درحال رشد در این منطقه نام گرفته است.

در سال 1906، New Balance توسط ویلیام جی رایلی تاسیس شد. او نوآوری خود را به ثبت رساند و برندی را تاسیس کرد که متعهد به ایجاد تولیدات خاص و شخصی شده و اکنون نامی برتر برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به‌ کفش‌های کتانی، تناسب اندام و مد روز است. آنچه آغازی ساده می‌نمود، تجربه دویدن را در سراسر جهان تغییر داد! بیش از یک قرن بعد، New Balance افزون بر چهارهزار فروشگاه در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و آسیا دارد و با ردپایی رو به رشد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا پیش‌می‌تازد. دیو ویلر، مدیر اجرایی این برند بینشی در مورد رشد گسترده برند ارائه داد.

 بینش شما در زمینه گسترش برندتان در خاورمیانه و شمال آفریقا چه بود؟

در چند سال گذشته شاهد رشد قابل‌توجهی در این بازار به‌ویژه- در بخش خرده‌فروشی- بوده‌ایم. قرار داشتن محصولات ما در مراکز خریدی مانند دبی‌هیلز و دبی‌مال نتیجه مثبتی داشته و مدل‌های درحال اجرا، موردتوجه و تحسین قرار گرفته‌اند. 21 فروشگاه را با برنامه‌ریزی برای توسعه بیشتر در سال‌های آینده راه‌اندازی می‌کنیم. شبکه فروشگاه‌های شریک ما در سراسر کویت، قطر، مصر و مراکش به گسترش خود ادامه می‌دهد که نشان‌دهنده تعهد به تعامل با جوامع مختلف در منطقه است. در مورد عملکرد، New Balance رشد فوق‌العاده‌ای را در سطح جهانی تجربه کرده که در پنج‌سال گذشته دوبرابر شده است. سال پیش، سال رشد دیگری با عدد دورقمی و افزایش سهم در هر بازار جهانی بود. ما مدیون فرهنگ نوآوری و کار تیمی هستیم و با افتتاح 90 فروشگاه جدید در سال جاری، همراه با بازسازی 50 فروشگاه موجود به‌زودی موج تازه‌ای در راه است. عملکرد ما در خارج از دنیای تولید کفش هم قوی بوده، همچنین تجارت پوشاک New Balance سال 2023 برای اولین‌بار در سال از مرز یک‌میلیارد دلار هم عبور کرد.

 

 

 این امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد. آیا می‌توانید رویکرد برندتان در رقابت در بازار جهانی، به‌ویژه در بحبوحه ظهور برندهای جدید را توضیح دهید؟

استراتژی ما حول محور تمرکز، نوآوری و کیفیت می‌چرخد. مدل‌های کلیدی را اولویت‌بندی و از اشباع بیش‌ازحد در بازار جلوگیری می‌کنیم. علاوه‌بر اینها بر اهمیت سفیران برند تاکید داریم و می‌خواهیم با ارزش‌های ما همسو ‌شوند. این رویکرد همراه با تعهدمان به نوآوری تمایزمان را رقم می‌زند.

   New Balance چگونه نوآوری را با مقرون‌به‌صرفه بودن متعادل می‌کند؟

نوآوری هسته اصلی هر کاری است که ما انجام می‌دهیم، اما مقرون‌به‌صرفه بودن به همان اندازه مهم جلوه می‌کند. به‌طور مداوم بر کاهش هزینه‌ها و شیوه‌های پایدار برای حفظ قیمت و درعین‌حال حفظ کیفیت تمرکز می‌کنیم. تمرکز اخیر برند بر پایداری و تولید، نشان‌دهنده تعهد ما به نوآوری و مقرون‌به‌صرفه بودن است.

 

 

 در مورد پایگاه مشتری و تاثیرش بر توسعه محصول و استراتژی‌های بازاریابی حرفی دارید؟

پایگاه مشتریان ما به‌طور قابل‌توجهی تکامل یافته است، البته با علاقه فزاینده جمعیت جوان‌تر. همواره شاهد افزایش علاقه به مدل‌های یکپارچه‌سازی‌شده درکنار جذابیت مداوم برای مصرف‌کنندگان وفادارمان بوده‌ایم. این تغییر جمعیتی، استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصول ما را رقم می‌زند و تضمین می‌کند به ترجیحات مختلف مصرف‌کننده پاسخ ‌دهیم. به‌موازات آن، پوشاک و کفش‌های جدیدتر و نوآورانه، مشتریان‌مان را هیجان‌زده می‌کند، بنابراین همچنان به توسعه پایگاه مخاطبان‌مان ادامه خواهیم داد.

 

 درنهایت، New Balance چگونه به‌سمت خرید آنلاین حرکت می‌کند؟

به‌لطف سرمایه‌گذاری در بخش دیجیتال، افزایش تجربه مصرف‌کننده آنلاین و گسترش ردپای خرده‌فروشی‌مان، با تغییر چشم‌انداز خرده‌فروشی سازگار شده‌ایم. فروش آنلاین درطول کووید-19 افزایش یافت، درنتیجه فروشگاه‌های خرده‌فروشی برند ما نیز در رویکرد همه‌کاناله یکپارچه شدند. New Balance همواره راحتی و مشارکت مصرف‌کننده را در اولویت قرار می‌دهد.

 

 

و حرف آخر.

سه ایده‌ اگر به‌خوبی مورداستفاده قرار گیرند، قطعا تغییردهنده بازی خواهند بود. تمرکز بر پایداری در فرهنگ New Balance تثبیت ‌شده است. برند ما بر اهمیت حیاتی پایداری در برآوردن انتظارات مصرف‌کننده تاکید می‌کند که منعکس‌کننده نگرانی رو به رشد مصرف‌کنندگان در مورد تاثیرات زیست‌محیطی است. ایجاد اعتماد مصرف‌کننده هم مهم به‌نظر می‌رسد. این شامل ارائه محصولات باکیفیتی است که استانداردهای عملکرد و ترجیحات زیبایی‌شناختی را برآورده می‌سازد و رضایت و وفاداری مشتری را تضمین می‌کند. نوآوری به‌عنوان محرک کلیدی ظاهر می‌شود. نوآوری مستمر برای New Balance ضروری است تا مشتریان را شگفت‌زده و خوشحال کند؛ چه از طریق برآورده کردن ترجیحات شناخته‌شده آنها و چه آشنایی با محصولات جدیدی که قبلا درنظر نگرفته بودند.

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برند , خرید آنلاین , خاورمیانه , شمال آفریقا , نیوبالانس , ورزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان