آشنایی با مرکز خرید مدرن ION Orchard

آشنایی با مرکز خرید مدرن ION Orchard
آشنایی با مرکز خرید مدرن ION Orchard

 

ION Orchard به‌عنوان یک مرکز خرید نمادین و استراتژیک در سنگاپور در انتهای خیابان Orchard واقع شده است. این مجموعه از منظر معماری خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد؛ 8 طبقه دارد و تجربه خرید و غذاخوری عالی را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید از زمان افتتاح در سال 2009، همیشه استانداردهای جدیدی را در خریدهای لوکس، مد غذا و فرهنگ به مشتریان، خریداران و بازدیدکنندگان ارائه داده است.

  شاخصه‌های مهم

بنای خیره‌کننده ION Orchard  از موادی مانند شیشه، مرمر و فولاد ساخته شده و آن را به بخشی منحصربه‌فرد از چشم‌اندازهای جذاب سنگاپور بدل کرده است. طراحان و معماران این مرکز خرید چندین جایزه بین‌المللی را برای سازه خودشان دریافت کرده‌اند. در طبقه پنجاه‌وششم برجی که این مرکز خرید در خود جای داده مناظر سراسری خیره‌کننده‌ای از شهر به‌چشم می‌خورد. نمای چندرسانه‌ای خلاقانه این مرکز خرید دیدنی است؛ به‌خصوص در شب که نورپردازی خیره‌کننده‌ای دارد.

ION Orchard با بیش از 400 فروشگاه در مساحتی به وسعت 61 هزار و 600 متر، خانه برخی از مشهورترین برندهای لوکس جهان است. خریداران می‌توانند فروشگاه‌های شاخص Louis Vuitton، Gucci، Prada و Cartier را درکنار سایر برندهای مد روز ببینند. از رستوران‌های ستاره‌دار میشلن گرفته تا کافه‌های دنج، این مرکز خرید برای هر سلیقه‌ای اغذیه‌ها و نوشیدنی‌ها محبوب و جذاب دارد. Arts & Culture همچنین مکانی فرهنگی در دل مجموعه است که معمولا میزبان نمایشگاه‌ها و رویدادهای هنری منظم می‌شود. پارکینگ مجموعه هم تقریبا 500 جای پارک را فراهم کرده است. ویژگی‌های مدرن، همراه با طراحی منحصربه‌فرد و فروشگاه‌های لوکس به ION Orchard کمک کرده‌اند به یک رهبر در دنیای خرده‌فروشی تبدیل شود.

 

 

  انتخاب مناسب

ION Orchard نشان داده و ثابت کرده است که یک مرکز خرید می‌تواند خریدهای لوکس را با خدمات مدرن، طراحی هنری و شیوه‌های سازگار با محیط‌زیست ترکیب کند؛ ترکیبی مثال‌زدنی از خرده‌فروشی، فرهنگ شهری و معماری پیچیده شهری. ION Orchard چشم‌انداز خرید در سنگاپور را بازتعریف کرده است. زیبایی، هنر و فناوری آن، عاملی الهام‌بخش برای ایجاد مراکز خریدی محسوب می‌شود که می‌خواهند چیزی بیش از یک مکان برای خرید باشند.

 

 

  امکانات ورودی

این مرکز خرید دارای هفت ورودی مترو است که از طریق Orchard به ION Orchard متصل می‌شوند و یک پارکینگ با حدود 500 واحد (شامل پارکینگ معلولان) بین طبقات چهارم و هشتم دارد. بیش از 100 صفحه‌نمایش رسانه‌ای هم در داخل و هم در خارج از مرکز خرید قرار دارند و توسط JCDecaux مدیریت می‌شوند. بیش از 21 درصد از مساحت قابل‌اجاره برای مقاصد غذاخوری استفاده‌شده که 60 مورد از 125 فروشگاه، کاملا به مفاهیم تکنولوژیک مجهزند.Crate & Barrel در ژانویه 2013، اولین فروشگاه آسیایی خود را در ION Orchard افتتاح کرد، اما در 19 می 2023 تعطیل شد. این فروشگاه دوبلکس 16 هزار فوت‌مربع مساحت داشت. جالب اینکه این مرکز خرید در HBO یعنی در سریال Westworld  به‌عنوان بخشی از فصل سوم نمایش داده شد.

 

 

منبع:Ionorchard.com

تگها : فروشگاه , ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخرید , سنگاپور , برند لوکس

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان