برند «سیامد» حامی رسمی مسابقات فیتنس‌استایل

برند «سیامد» حامی رسمی مسابقات فیتنس‌استایل
برند «سیامد»  حامی رسمی مسابقات فیتنس‌استایل

همیشه دنیای مد و ورزش به‌صورت مستقیم با یکدیگر مرتبط بوده‌اند و داشتن تناسب‌اندام و لایف‌استایل درست باعث جذاب‌تر دیده شدن لباس در هر فردی می‌شود. مد و استایل در ارتباط و تعامل با یکدیگر به هم معنا می‌بخشند و استایل جزء جدایی‌ناپذیر مد و فشن است. در سال‌های‌ اخیر مسابقات فیتنس‌استایل در جهت تلفیق دنیای مد و ورزش برگزار شده است که در آخرین دوره این مسابقات، برند «سیامد» با هدف حمایت از ورزش پاک و سلامت‌محور و توسعه و ارتقای فرهنگ پوشش مناسب حامی این مسابقات بود. از این رو در این شماره با مدیرعامل این برند گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

 

لطفا خودتان را معرفی کنید و درمورد تحصیلات و سوابق فعالیت‌های تجاری و بازرگانی‌تان برای مخاطبان ماهنامه «تجارت طلایی» توضیح بدهید.

سیامک سلام‌زاده متولد سال 1353 و کارشناس رشته اقتصاد بازرگانی هستم و از سال 1384 در حوزه مد، تولید و فروش پوشاک فعالیت دارم.

 

به‌تازگی حامی مسابقات فیتنس‌استایل بودید. این حمایت با چه هدفی انجام شده است؟

برند «سیامد» با هدف حمایت از ورزش پاک و سلامت‌محور و توسعه و ارتقای فرهنگ پوشش مناسب و باوقار پا به عرصه حمایت از این رشته جذاب گذاشت. لازم به ذکر است که ما در نقطه‌ای که همانا تلاقی مد و ورزش است با کمیته فیتنس هم‌پوشانی داریم و این دو مقوله درکنار یکدیگر تصویر بسیار زیبایی خلق کرده‌اند. همچنین در تصویب بودجه سالیانه تبلیغات خود به مسئولیت اجتماعی درقبال ورزش و همچنین حضور در بهترین ویترین نمایش لباس کشور توجه ویژه‌ای کرده‌ایم.

 

به‌نظر شما مسابقات فیتنس‌استایل چه تاثیری بر برندها دارد؟

برای پاسخ باید به این نکته توجه کنیم که به‌عنوان صاحبان برند نیاز مبرم به چهره تبلیغاتی داریم و اخیرا این دایره محدود از چهره‌های تکراری نیاز به حضور جوانان تازه‌نفس و جویای‌نام دارد که هم از نظر استایلی و ورزشی تاپ هستند و هم یک‌نهاد دولتی متولی آنهاست و همه از نظر قضایی و تاییدیه عدم سوءپیشینه و اعتیاد دارای سوابق روشن هستند. نکته دیگر اینکه ما می‌توانیم تمام تولیدهای پیش‌فصل یا بین‌فصل را به‌صورت یکجا در تن بیش از ۴۰۰ ورزشکار در یک‌مسابقه مقایسه‌ای به تماشا بنشینیم که اکثر این مسابقات در لوکس‌ترین سالن‌های کشور برگزار می‌شوند.

 

 

اولين‌بار چه زمانی به فكر توليد محصولات پوشاک افتادید؟ چرا نام «سیامد» را برای برندتان انتخاب کرده‌اید؟

در سال 1384 برای اولین‌بار نیاز جامعه به یک برند با طراحی‌های متفاوت و همگام با طراحی‌های برندهای مطرح ایتالیا و ترکیه را در ایران احساس کردم. همیشه با خودم فکر می‌کردم که چرا باید برای خرید یک محصول باکیفیت ارز از کشور خارج شود، درصورتی‌که ما می‌توانیم همگام با دنیا در این خصوص به مردم عزیزمان خدمت کنیم؟

 

علت اینکه به‌صورت تخصصی در حوزه پوشاک آقایان فعالیت می‌کنید و در لاین‌های دیگر فعالیت ندارید، چیست؟ آیا برنامه‌ای برای اضافه کردن سایر لاین‌ها دارید؟

با توجه به علاقه شخصی به پوشاک آقایان مخصوصا لاین‌های کلاسیک و کژوال ابتدا به‌ساکن سعی در تکمیل سبد فروش خود در این لاین‌ها کرده‌ام و معتقدم اگر بخواهید همزمان پوشاک آقایان و خانم‌ها را درکنار یکدیگر تولید کنید، بهتر است در زمینه فست‌فشن فعالیت کنید، با استناد به این باور فعلا تصمیمی برای توسعه در بخش بانوان نداریم.

 

برای شروع همکاری با طراحان لباس چه مواردی مدنظر شماست؟ چه مهارت‌هایی از نیرویی که به‌عنوان طراح در مجموعه شما مشغول به کار خواهد شد، انتظار دارید؟

تعداد زیادی از طراحان و استایلیست‌ها به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با مجموعه ما همکاری دارند که اولویت با آنهایی است که به دانش روز دنیا اشراف داشته باشند.

 

اکنون چه تعداد نیروی کار در مجموعه شما درحال فعالیتند؟

در مجموعه سیامد ۱۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم فعالیت می‌کنند.

 

درحال‌حاضر برند سیامد چند شعبه دارد؟ آیا نیمه‌دوم سال برنامه‌ای برای توسعه دارید؟

مجموعه سیامد یک مرکز فروش بزرگ در شهر تبریز و یک فروشگاه با وسعت حدود ۶۰۰ متر در مرکز تهران و دو شعبه در سعادت‌آباد و اطلس‌مال دارد که قطعا تا نوروز بر آنیم تعداد شعب‌مان را افزایش دهیم.

 

 

از چشم‌انداز آینده این برند برایمان بگویید.

چشم‌انداز ما به دو هدف کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم‌ شده که درخصوص اهداف کوتاه‌مدت صحبت شد و در چشم‌انداز بلندمدت حضور در کشورهای همسایه و بازار بزرگ جهانی است.

 

سوال پایانی اینکه از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در سال‌های فعالیت خود در صنعت پوشاک داشته‌اید، مواردی را برای مخاطبان‌مان بیان کنید.

همیشه برای کسانی که به تولید مشغولند چالش‌های غیرمترقبه می‌تواند تاثیرگذار باشد که ازجمله دوران کرونا و مشکلات درخصوص چرخه تولید و تهیه مواد اولیه و نیروی کار متخصص.

 

 

 

تگها : پوشاک , ماهنامه تجارت طلایی , تبلیغات , مدلینگ , دنیای مد , دنیای مد و فشن , فیتنس , مسابقات فیتنس , سیامد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان